نگاه مردم بیگانه در دل غربت به چشم خسته من تیر می شود گاهی

از این زمانه دلم سیر می شود گاهی

*پ.ن: میون دوزخ و برزخ بازم روزهای سرگردون

...

 

در اسمان ها

در مهمانی فرشتگان تو را در اغوش گرفته ام

و ما با همیم

عشق اسان نبود از روز اول

*پ.ن: من گوهر زندگیم را به دستان تو به امانت سپردم خدا.

زیبا ترین اینده را برایش  می سازیم.

این را تو به من قول دادی

...

عشق بازی با خدا با تشنگی

...

 

یادته یه روز بهم گفتی هروقت خواستی گریه کنی

برو زیر بارون که نکنه نامردی اشکاتو ببینه و بهت بخنده...

گفتم اگه بارون نیومد چی؟

گفتی اگه چشمای قشنگ تو بباره آسمون گریه اش می گیره

گفتم یه خواهش دارم وقتی اسمون چشمام خواست بباره تنهام نذار

گفتی به چشم

حالا امروز من دارم گریه می کنم

اما آسمون نمی باره

تو هم اون دور دورا ایستادی و داری بهم می خندی...

علم به دست علمدار دلبری کرده

تمام هستی من را قلندری کرده

...

 پرشکوه ترین ارزش ها و عظمت هایی را که خدا آفریده است

در یک جا در ساحل فرات

و بر روی ریگزار های تفتیده ی بیابان طف

به نمایش اورد و به فرشتگان عرضه کرد

تا بدانند که چرا می بایست بر آدم سجده می کردند....

کربلا سجاده مولای عشق

 پرشکوه ترین ارزش ها و عظمت هایی را که خدا آفریده است

در یک جا در ساحل فرات

و بر روی ریگزار های تفتیده ی بیابان طف

به نمایش اورد و به فرشتگان عرضه کرد

تا بدانند که چرا می بایست بر آدم سجده می کردند....

کربلا سجاده مولای عشق

 پرشکوه ترین ارزش ها و عظمت هایی را که خدا آفریده است

در یک جا در ساحل فرات

و بر روی ریگزار های تفتیده ی بیابان طف

به نمایش اورد و به فرشتگان عرضه کرد

تا بدانند که چرا می بایست بر آدم سجده می کردند....

کربلا سجاده مولای عشق

 پرشکوه ترین ارزش ها و عظمت هایی را که خدا آفریده است

در یک جا در ساحل فرات

و بر روی ریگزار های تفتیده ی بیابان طف

به نمایش اورد و به فرشتگان عرضه کرد

تا بدانند که چرا می بایست بر آدم سجده می کردند....

کربلا سجاده مولای عشق