نیستی

ولی بدان خنده هایت مهر نمازم و مقام شامخت قبله نمازم است

 

همه چیز و همه کسم

عجیب دلم گرفته است و شاید هم تنگ

دلم از کنار پنجره تاریک اتاقت دل نمی کند

کاش ...

 

کولی از چیز هایی می گوید که من کاملا غریبه ام

و این ادم ها!!!

 

خدایا!!!

 وقتی عشق را می آفریدی چه احساسی داشتی؟

اه. خداوند عشق را نیافرید

وقتی دختر خاکستری را افرید عشق متولد شد

و چقدر غنی و لایتناهی

انقدر عشقش داغ و سوزان بود که مهرش اب شد

و در قلب من چکید!!!

.: مردیخی :.

 

در خواب دیدم دوستم داشتی

سالهاست که خیال بیدار شدن ندارم

اینجا همان جایست که درباره اش صحبت می کردیم

همان جایی که تو در هوایش تنفس می کنی

هربار که نفس می کشم از غرور سرریز می شود

و بیایدم می اید که چقدر دوستت دارم

 

تقدیم به زیبای شرقی:

دختر نجیب خاکستری

اینجا همان جایست که درباره اش صحبت می کردیم

همان جایی که تو در هوایش تنفس می کنی

هربار که نفس می کشم از غرور سرریز می شود

و بیایدم می اید که چقدر دوستت دارم

 

تقدیم به زیبای شرقی:

دختر نجیب خاکستری

زندانی شماره ۶۵ شورش کرده

میله های زندان را با دو دست محکم گرفته

و سر خود را محکم به میله ها می کوبد و می کوبد

زمین و میله و صورتش در خون شناورند

گریه می کند و فریاد می زند  از ته دل

و خود را به میله ا می کوبد

خدااااااااااااااااااااااااااااااا

اجازه بده تا این لاشه بو نگرفته است در خاک ارام بگیرد

تو می دانی که این دنیا برای روح من خیلی کوچک است

تو را به خودت قسم بگذار من هم ارام بگیرم

 

اگر الان چیزی بنویسم می گی:

خفه بابا !!!!!

...... ؟؟؟

دارم با خودم کلنجار می روم

تا یاد بگیرم که دوباره زود نتیجه گیری نکنم که اشتباه شود

و من شرمنده ات شوم...

... 

شیدا     یک شیدا دارد می نویسد

مثل همیشه فقط برای خدمان

در دل تاریکی و تنهایی جمعه ها

فردا چه می شود؟

...

تنها تر از انم که جوابگوی خودم باشم

مردیخی. یک جمعه مثل تمام جمعه ها

درب بسته چاه کوفه و دلی لبریز از درد

 

شاید اینجا را بدرود گفتم تا راحت تر دل بکنم...

خودش بود

آخرین بار زیر درخت سیب در باغ فدک دیده بودمش

بعد از سال ها بی قراری

به اندازه یک خواب آمد و رفت

هنوز بوی خدا را می داد

خود خودش بود

 

انگار شاه کلی های عالمم

روحم بی تابی می کند و من بی اختیار می گریم

یاد دنبال هم کردن ها در گندم زار بهشت دیوانه ام می کند

شما خیلی کوچکید برای فهمیدنش

خیلیییییییییییی