سلام

۲تا دوست خیلی وقت ها نمی تونند هم دیگرو ببینند

خوب اشکالی نداره و تحمل می کنند تا لحظه دیدار

ولی خیلی فرق داره که بتونند و نخواهند همدیگرو ببینند

یا عادت کنند به دوری و دوستی

شاید دیگه اون اسمش رفاقت نباشه

این حرفا خیلی وقته تو دلمه و می خوام بهت بگم

راستی امروزا که به خودم نگاه می کنم می بینم

یه کوچولو بهتر شدم باهات و راحت ترم

 ولی هنوز نه به راحتی نوشتن برات

هنوز باید صبورم باشی فرشته :ی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
چاپاریست 16 بهمن 1385 ساعت 17:08 http://www.chaparist.com

قرار دادن تبلیغ متنی و عکسی رایگان در چاپاریست

سلام
من با اینکه همه فکرم سیاسی شده بازم همیشه عاشقم.ولی همیشه دوست داشتم بتونم عاشق زندگی کنم و احساسمو مثل تو ، تو وبلاگمون انویسم ولی افسوس که میخوان از ما بزرگترین عشقمون ایرانو بگیرن و ما نمی گذاریم.
راستی وبلاگ قشنگی دارین.میتونیم تبادل لینکی نکنیم.
ژاینده ایران و ایرانی

صبا 24 بهمن 1385 ساعت 21:21 http://kouli.blogsky.com

تن که نه اما اینجا زیادند آنان که دل می فروشند.....مفت ...مفت...


منم میس یو ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد