توی یکی از نامه هات ازم پرسیده بودی

گریه می کنم یا نه . به ساعت می کشه یا نه؟

یه بارم بهم گفتی تو با کی با گریه درد و دل می کنی

کی ها؟

امشب از اون شباست که تا ساعت ها باید گریه کنم

تا درد و دلم با خدا تموم بشه و دلم رضایت بده

از دوریت خسته شدم

تحملش سخته برام

من کوچولوتم

یادت رفته؟

 

*- صدای اشک ها در شب مثل صدای تیشه فرهاد می مونه

...

نظرات 1 + ارسال نظر

دوست عزیزازمطالب استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
عیدتان را تبریک می گویم و به شما عیدی می دهم برای گرفتن عیدی به وبلاگ ما سر بزنید یا حداقل وبلاک من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی هم به ما کنند
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم با هم درباره موضوع وبلاگم همکاری کنیم پس به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
naghizadeh.reza@gmail.com
رضا نقی زاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد