دل واپسی هامو بگیر از من
غم هاتو ای اینه هاشا کن

قدری بخند و روشنی هارو
تو چشم خیس من تماشا کن

تو سال ها همزاد من بودی
تصویری از دیروز و امروزم

همت کن و یاری کن بگذار
تا مهربانی رو بیاموزم

اینه ای همسایه کاری کن
تا ساعتی پیش تو بشینم

جز سایه سار مهربون تو
چیزی نه می خوام نه می بینم

یک عمر به دنبال چه می گشتم
در جاده های بی سرانجامی

یک عمر گشتم تا که فهمیدم
تو سایه بون خستگی هامی


< تقدیم به دختر خاکستری >


من سالهاست مرده ام چون تنها دلیل بودنم روزی مردن است

و گهگاه دوست دارم زندگی را چون به من خدا را اثبات می کند

عشق من در سفر عشق خطر باید کرد

parvaz parvaz parvaz erfan-man-saman dubai-iran-ghorbat chat-ah-gerye afsoos-faghan-money fasele-dard-ghose mail-gerye-khande jokhaye tekrary-tarif-tamjid zendegi-marg-ghese ketab-make-norouz soghaty-kado-gandom telephon-class zaban-mardoonegi farar-marg-zendegi eshgh-sex-fuck khoone-makan-daneshgah sher-ketab-taghvim bal-bal-bal bali baraye parvaz p mesle pedar p mesle parastou p mesle parvaz

توی هواپیمایی
داره راه می یفته
کمربندت رو بستی
سرعت تو رو چسبونده به صندلی
در و دیوار زوزه می کشند
بلند شد
داره مثل یک نمو دار خطی به سمت اسمون اوج می گیره
اشک تو چشمات جم شده
ولی اوج گرفتن تموم می شه و می گه کمربندهای خود را باز کنید
 بقض تو می ترکه
گریه می کنی . التماس می کنی
به پنجره نگاه می کنی و اشک می ریزی
اخه یاد یک حرفی افتادی:
انسان ها از درون زمین به اسمان می روند و نه از روی زمین
 و اشک حسرت تا پیاده شدن بدرقت می کنه


<< مردیخی>>
تقدیم به کسی که پرواز را با او احساس می کنم

دیگه از شور هر گریه نمی گریم . دیگه با شوق هر خـنده نمی خندم

من از بیهوده موندم خسته ام خسته. هوای رفتن و رفتن به سر دارم

می رم هـمراه کـولی هـای اواره .  به اینـجا و به اونـجا دل نمـی بندم

دوبــاره در سـرم  فکـر سفـر دارم .  هـوای سـرزمـیـن هـای دگــر دارم