امروز بیش تر از همیشه دوستت داشتم

و به یاد هم بودیم

همه فروخته اند به قیمت فاحشه ای تکراری

هنوز کسی می گوید مفروش

بیش از این می ارزی

خدا کند تو نفروخته باشی خودت را

تو تنها باقیمانده منی

و من تنها عقب مانده تو

سلام

۲تا دوست خیلی وقت ها نمی تونند هم دیگرو ببینند

خوب اشکالی نداره و تحمل می کنند تا لحظه دیدار

ولی خیلی فرق داره که بتونند و نخواهند همدیگرو ببینند

یا عادت کنند به دوری و دوستی

شاید دیگه اون اسمش رفاقت نباشه

این حرفا خیلی وقته تو دلمه و می خوام بهت بگم

راستی امروزا که به خودم نگاه می کنم می بینم

یه کوچولو بهتر شدم باهات و راحت ترم

 ولی هنوز نه به راحتی نوشتن برات

هنوز باید صبورم باشی فرشته :ی

 

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست؟

 

هنوز هم نمی دانم کیست

 

هنوز هم بهشت خدا هم بی تو جهنمی بیش نیست

به تعداد نفس هاست از تو خدایت ممنونم

شاه ما پادشاه خوبی هاست

یاحسین

 

*. خوبم و می روم تا دنیا را برای خود کنم

و ستاره ها را پیش کش نگاهت زیبا