اشک هام رو که پاک می کنم روبروم نشستی .به من لبخند می زنی.
تو دلم می گم این چقدر دلش خوشه.تو این شلوغی که همه گریه می کنن
خنده از لبانش نمی ره اشک بشه تو چشماش .
شیطنت تو چشمات برق می زنه.اون قدر نگاه می کنی که من رو هم به خنده
می اندازی.هیچ وقت نمی خواهی دست از مسخره بازی برداری؟!
از جام بلند می شم.نزدیک بود سرم بخوره به تیزی لب پنجره،
از دست توکه حواس برام نمی ذاری.بلند بلند شروع می کنی به حرف زدن و خندیدن.
می گم ساکت باش زشته،آخه اینجا جای این حرف ها نیست.
دنبال من راه افتادی که چی؟!و تو فقط می خندی.بلند بلند،
اصلا نگران نگاه های خشن دیگران نیستی.با خیال راحت برام جوک تعریف می کنی.
خاله خانم رو با اون مدل بینی اش مسخره می کنیو دنبال من راه افتادی
اتاق به اتاق،نمی دونم چرا دلم نمیاد شادی ات رو خراب کنم.ای کاش می تونستم
سرت داد بزنم که بسه دیگه زشته!ولی خودم هم دوست دارم پا به پات بخندم و
مسخره بازی در بیارم!
صدای ضبط قطع می شه.با صدای پریدن دگمه play انگار برق منو گرفته.
به قیافت نگاه می کنم.هنوز روبروم نشستی و لبخند می زنیو من بخاطر میارم
که صبح چقدر به خاکی که تو رو در آغوش گرفت حسودیم شد!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
امید 17 آذر 1382 ساعت 21:37 http://2boys.blogsky.com

سلام وبلاگ خیلی قشنگی داری و طرح وبلاگ با موضوعی که می نویسید و اسم وبلاگ خیلی با هم صدق می کنه و من آماده برای لینک دادن هستیم

سلام . وبلاگ جالبی داری .اون لوگوی بالا خیلی جالبه همچنین مطالبت.
به من هم سر بزن خوشحال میشم.
موفق و پیروز باشی.

علی وثوق 18 آذر 1382 ساعت 08:58 http://alivosogh.blogsky.com

سلام خانومی اگه خواستی لوگو من هم بزار درون بلاگت البته اگه قابل دونستی .........راستی مواظب بلاگت باش یه جورایی داره شیش می زنه حتما پسوردت را یه بار عوض کن در ضمن بیشتر از شش کارکتر باشه من هم اگه قابل دونستی یه سر بزن

[ بدون نام ] 18 آذر 1382 ساعت 16:47

سلام.
میدونی چرا در نظرخواهیت بیشتریا پسرن چون همه میخوان گرل فرن داشته باشن :-) :-(
بابای

سلام.وبلاگ قشنگی داری خیلی جالبه.اگه تونستی حتما بیا اونوری خوشهال میشم.راستی نظرت با تبادل لینک چیه؟ اگه افتخار دادی تو قسمت نظریات وبلاگم بگو تا در اولین فرصت در خدمت باشم.تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد