زندگی یک خیال نیست…زندگی یک سراب نیست. می توان آن سوی زندگی را در یک خیال و سراب دید… می توان آن را به زیبایی این خیال آراست و پس از آن شاید روزی تمامی آن زیبایی ها در هم بشکند. زندگی حقیقتی است به وسعت تمامی لحظات زیبا و به یاد ماندنی. *** دوستان خوبم سلام اگه تو مجله ها‌،‌ روزنامه ها‌‌ ،‌ وبلاگ ها ، سایت ها و یا هر جای دیگه ای مطلبی راجع به جوانان ، اینترنت ، وبلاگ حالا از چت و استفاده های غیر مفید از اینترنت گرفته تا خوب خوباش پیدا کردید ، خواهشا حتما به من اطلاع بدید.مرسی راستی،من وبلاگ های اکثرتون رو می خونم ، اگه نظری نمی دم شرمنده…از همین جا معذرت می خوام که آسه می رم ، آسه می آم…همه ی اف هاتونو می خونم و نظراتتون هم برام واقعا مهمه…پس فکر های بیخود به سرتون نزنه…(قابل توجه علی خان)…شایدم درشو تخته کردم…اما بیخود به دلت صابون نزن… فعلا تا بعد
نظرات 6 + ارسال نظر

اولا که حرفای من زیاد خشنگ نیس!
ثانیا این وبه خمشل ماله یه گرله؟
اااااااااوووووووووووووووو کی کیره این همه راهو!
تا خونه ی من راهش کمترتره!

ققنوس 27 بهمن 1382 ساعت 19:33

اتفاقا زندگی برای من خیاله ... ولی خیال حتما سراب نیست ... گاهی وقتا خیال از هزار تا چیز واقعی هم واقعی تره

امید 27 بهمن 1382 ساعت 19:41 http://gharibane.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری منم تازه شروع کردم به منم یه سر بزن موفق باشی

مینا 27 بهمن 1382 ساعت 19:49 http://mina123.blogsky.com

گلی جان سلام
خوبید؟ممنونم که آمدید پیشم ...ماشالا وب بلاگ خیلی خوبی دارید...ایشالا موفق باشید...راستی من میتونم اسمتون را در لیست دوستانم بذارم؟
خوشحال میشم بازم پیشم بیایید...
سبز و برقرار باشید...

عرفان 27 بهمن 1382 ساعت 22:33

سلام.
زندگی یک توفیق اجباریس.تمامی ما محکوم به ان هستیم.
آسمان بار امانت نتوانست کشید قرعه فال به حال من دیوانه زدند
موفق باشید

*صابر* 1 اسفند 1382 ساعت 05:02 http://hothot.blogsky.com

سلام! فقط سلام که نه.. میخواستم ببینم شما چه جوری باید به شما اطلاع بدیم که همچین داستان و مطلبی هست ؟؟ لطفا یکی منو بگیره!! ببخشید کمک کنه....فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد