بین ایرانیان با ذوق کسانی هستند که به جای دو کلمه خشک خالی عدم حضور خود را با کلام منظوم در تلفن بیان می کنند ، البته این دو بیتی شامل خیلی از وبلاگ داران نیز می شود و منظور را به صورت روشن بیان می کند: شرمنده از آنم که نباشم به سرایم تا با تو سلام و علیکی بنمایم گر لطف کنی نمره و پیغام گذاری پاسخ دهم ای دوست به محضی که بیایم و حال Answering Machin شاعران گرامی ، در منزل حافظ: رفته ام بیرون من از کاشانه خود ، غم مخور تا مگر بینم رخ جانانه خود ، غم مخور بشنوی پاسخ زحافظ گر که بگذاری پیام آن زمان گو بازگردد خانه خود ، غم مخور در منزل سعدی: از آوای دل انگیز تو مستم نباشم خانه و شرمنده استم به پیغام تو خواهم گفت پاسخ فلک گر فرصتی دادی به دستم در منزل خیام: این چرخ فلک عمر مرا داد به باد ممنون تو ام که کرده ای از ما یاد رفتم سر کوچه منزل کوزه فروشی آیم چو به خانه پاسخت خواهم داد در منزل فردوسی: نمی باشم امروز اندر سرای که رسم ادب را بیارم به جای به پیغامت ای دوست گویم جواب چو فردا برآید بلند آفتاب در منزل مولانا: بهر سماع از خانه ام،رفتم برون رقصان شوم شوری برانگیزم به پا خندان شوم شادان شوم بر گو به من پیغام خود هم نمره و هم نام خود فردا تو را پاسخ دهم جان تو را قربان شوم
نظرات 6 + ارسال نظر

سلام خیلی عالیه یه سری هم به من بزن اگر مایل بودی لوگوی من رو هم بزار تو وبلاگت فعلا بای

موفق باشی.....پیش منم بیا

ای ول با این منشی تلفنی ه خیلی حال کردم حقیقتشو بخواین چش جی اف دور از همه ی منشیا خوشمان آید.

امیرناصری 30 بهمن 1382 ساعت 22:45 http://lara.blogsky.com

ممنونم که به ناهه سرزدی عزیز.

مینا 1 اسفند 1382 ساعت 01:22 http://mina123.blogsky.com

گلی جان سلام
ممنون از لطفتون...
موفق باشید...
راستی من با اجازه لینکتون را در لیستم گذاشتم...
پاینده باشید...

ققنوس 1 اسفند 1382 ساعت 13:47

خیلی قشنگه ... قبلا تو ۴۰ چراغ خونده بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد