مرد یخی

غریبه توی غربت...............
برای چندمین بار داره پخش می شه.
مسافر شهر غمی............
خیلی خوشم می یاد ازش.
دوست داری درد و دل کنی...........
قلم رو گرفتم دستم هنوز به غربت فکر می کنم.
گفتی غریبی بهتره...........
عجب زمانه ای شده .الکی الکی دلت می گیره.
تقسیره آدم ها نیست.......
تا کی قراره این اوضاع ادامه داشته باشه.
کجا امدی تو قفس...........
چقدر خوبه آدم همیشه یه همدرد داشته باشه.

دباره بر می گرده اول آهنگ.

زندگی منم همش شده تکرار.هیچ انگیزه ای توش نیست.
تو صورتت پر از غمه...........
به چیز هایی که از دست دادم فکر میکنم و با اونا حال می کنم.
تو هم مثل همه ماها........
کاشکی همه چیزای خوب را تو ایران داشتم.
گفتی غریبی بهتره...........
غریبی به کنار .دلم هم برات تنگ شده.
چشمات کجا را می دید................
مگه نمی دانی عشق یه عاشق با ندیدن کم نمی شه.
غریبه توی غربت...............
خیلی چیزا عوض شده از وقتی آمدم.
دلت گرفته از همه............
آره تو راست میگی آدمها عوض می شن.ولی به چه قیمت.
تو هم مثل همه ماها سر دوراهی ماندی و .................
کاشکی می شد می رفتیم اون ور دنیا توی کلبه تنها با هم زندگی می کردیم.
بگی می گن دیوانست حرفاش چه بچه گونست............
دیگه دارم خسته می شم هم از این آهنگ هم از این زندگی هم از این تنهایی.
آب و نون و نفس.............
نمی دانم چند بار دیگه قراره این آهنگ بر سکوت لحظاتم غلبه کنه.
این همه درد دوا نیست.................
همیشه همین جوره.همیشه همه خوبی ها یکجا به آدم میرسه.هم ایران.هم تو.هم.......

آهنگ را قطع می کنم.تو سکوت بیشتر به آینده و گذشته فکر می کنم وکمتر به حال . جدایی.

نظرات 6 + ارسال نظر

انسان همیشه با فکر کردن به گذشته ها و آینده زمان حال رو هم خراب می کنه........امیدوارم هیچ وقت تنها نباشی..........

پیمان 13 خرداد 1383 ساعت 18:48 http://peyman59.blogsky.com

سلام
خوشحالم که دوباره فرصتی دست داد تا به وبلاگ شما سر بزنم. خوشحالم که می بینم هنوز فعال هستی.
من هم این آهنگ رو خیلی دوست دارم و همدم تنهایی هام هست و چیزهایی شبیه آنچه که نوشته بودی از ذهنم می گذرند.
موفق باشید.

خاک من 14 خرداد 1383 ساعت 19:42 http://mocmousavi.persianblog.com

بسیار بانوشته هات احساس نزدیکی می کنم ... بازم سرک می کشم

سیاوش 15 خرداد 1383 ساعت 05:06 http://sogand-ke.blogsky.com

سلام دوست عزیز....متن زیبایی نوشتی...در مورد تکرار زندگی باید گفت....انقدر تکرار خواهی شد تا هدفی پیدا کنیو انوقت است که دیگر از تکرار خواهی ایستاد..بدرود

مریم 15 خرداد 1383 ساعت 10:08 http://b4u.blogsky.com

می دونی چرا اینقد این شعر و آهنگ به دل آدم میشینه؟ چون با حقایق همراهه واقعا غربت بدترین چیزه ....خاطرات بدی از غربت دارم

[ بدون نام ] 25 خرداد 1383 ساعت 17:46

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد