مرد یخی

لالا همه در خواب نازند

دیگه چیزی ندارند تا ببازند

بخواب آروم نه اینکه وقته خوابه

بخواب ای گل که بیداری عذابه

نترس از دست بی قانون فردا

بخواب جونم که قانون داره دنیا

بخواب آروم گل گلدون خونه

که بیرون تا بخوای نامهربونه


لالالا که قلبم زیرو رو شد

که دست عاشقم پیش تو رو شد

که بازم این دلم دیوونگی کرد

که این دیوونه با عشق زندگی کرد

بخواب ای گل الهی در نمونی

بگیره بغضت از نامهربونی

بخواب جونم که درها رو ببندم

نخوای از من که با گریه بخندم


بخواب آروم که خورشیدم خموشه

اونم باید بره چیزی بپوشه

اونم طاقت نداره توی سرما

اونم غافل شد از حال دل ما

همه اینجا غریب اندر غریبند

همه از بی نیازی بی نصیبند

الهی کور بشن گر دیده باشند

میگن اینجا همه مردم فریبند

چه بی قانون قانونش.
چقدر بی برکته نونش

به نرخ مفتِ جون کندن
شده چیز های ارزونش

نمی دونی چقدر سخته
 همه کارهای آسونش

همش بغض و همش بغضه
 روی لبهای خندونش

نترس از دست بی قانون فردا

بخواب جونم که قانون داره دنیا

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 15 شهریور 1383 ساعت 17:18 http://mahasta.com

گلی جون 16 شهریور 1383 ساعت 20:36

یه جورایی دوست دارم از خواب بیدار شم اما می ترسم همه اینا خواب باشه...:ی

طناز 17 شهریور 1383 ساعت 01:14 http://nazkhanum.blogsky.com

سلام
عاشق اهنگ بک گراندتم
شعرتم باحال بود
به من هم سر بزن

مریم 17 شهریور 1383 ساعت 21:04 http://b4u.blogsky.com

سلام خوبی؟ مدتی بود نیومده بودم ...شعر قشنگی بود ولی دلگیر مخصوصا: همه اینجا غریب اندر غریبند

[ بدون نام ] 19 شهریور 1383 ساعت 17:24

با تبادل لینک چه طوری
www.fbi.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد