مرد یخی

یه دوستت دارم ساده                                  جرم سختی باسه من بود

اینکه عاشق تو بودم                                  جایی که عشق قغدغن بود



جرم من فقط همین بود                                       اینکه عاشق تو بودم

اینکه از تو می نوشتم                                       اینکه از تو می سرودم



آخه تو قبیله ما                                             عشق و عاشقی حرومه

دوست نداشتن شده قانون                              دیگه عشق بازی کدومه



دوره, دوره عربهاست                                             دخترام انگاری بردن

این عروسکای شرقی                                        توی جعبه, پشت پردن

نظرات 1 + ارسال نظر
سنجد 25 شهریور 1383 ساعت 23:36 http://www.senjed.com

ممنون میشم اگر از سایت ما هم یک تبلیغی بکنی
www.senjed.com بهترین سایت فلش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد