من و تو


من و تو قسمت بی تعریف آفرینشیم
من و تو اوج بی رحمیه زندگی هستیم
من و تو اوج بی منطقی دنیا هستیم
من و تو اوج نقص خدا هستیم
من و تو دو قطب مخالف تقدیریم
من و تو تعریف نشدگان انسان هستیم
من و تو انفجار بودن هستیم
من و تو بخش بی تقدیر قضا و قدر هستیم
من و تو کاغذ بدن خطیم
من و تو ذره کوچکی از خلصه هستیم
ما خوشبختیم

ما عشق هم هستیم 


کمربند های مرگ را بسته ام و همچنان در بی خبری به دنبال تو می گردم. بپرم یا نه؟
نظرات 5 + ارسال نظر

سلام
آفرین بر این احساس.زیبا ...
جالب و تامل بر انگیز بود.
سبز و شاداب باشید.

SALAM
HARKI TABLIGH MAJANI MIKHAD BA LOGOSH BIYAD INJA

صلح 25 دی 1383 ساعت 18:48

همــوطنان :همانطور که اطلاع دارید چند نفر از کسانی که مدت ۸سال خاتمی را همواره حمایت میکردند و بر سر سفره آخوندها مینشینند(محسن سازگارا بنیان گذار سپاه پاسداران) اطلاعیه را انتشار دادن و خواهان یک همه پرسی با نظارت نهادهای بین الملل برای تشکیل محلس موسسان بمنظور تدوین پپش نویس یک قانون اساسی با رای آزاد مردم هستندو در مقدمه همچنین تغییر نظام به عهده محلس موسسان گذاشته شده است .این حضرات بخوبی اصل ۱۷۷قانون اساسی رژیم طالبانی ایران را خوانده اند و میدانند با وحود بک نفر که ۲۶سال ایران را به گروگان گرفته نمی شود تشکیل محلس موسسان داد لطفا خاک به چشم مردم دیگر نپاشید ٫ با این شعار و ترفندهیچکس حاضرنیست پای صندقهای رای ریاست حمهوری در آینده نزدیک حاضر شود . برای پس گرفتن این سرزمین و واگذاری به صاحبان اصلی که خود ملت هستند مردم خواهان یک رفراندوم حهت سرنگونی رژیم طالبانی ایران با نظارت نیروهای بین الملل هستند نه برگزاری محلس موسسان.

[ بدون نام ] 20 بهمن 1383 ساعت 01:41

ثغ رشم ذشذش

لانگ 12 فروردین 1385 ساعت 22:27 http://homehacker.tk

آموزش هک و بوتر و تمامی نکات نت.حتما بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد