عرفان


یه روزی تو این زمونه از باغ بهاره با رگباری دوباره فقط برگی می مونه
اما عشق تو اون ویرونه از کوه و کناره با جادویی که داره می زنه باز جوانه

امروز رو با من تو سر کن . من رو باور کن . فردا رو کی می دونه؟
اشنایه من          هم صدای من          دنیا رو بیا پا به پای من
اهااااای  دیگه تنهات نمی زارم

دوستت دارم  دوستت دارم

تو بیا همراه نسیم از باغ بنفشه تا اون باغ گل سرخ بریم شونه به شونه
دستات رو بذار تو دستام تا با هم دوباره از اینجا تا ستاره بخونیم عاشقونه

امروز رو با من تو سر کن من رو باور کن . فردا رو کی می دونه؟
من برای تو          در هوای تو         دنیا رو میام پا به پای تو
اهااااای  دیگه تنهات نمی زارم

دوستت دارم  دوستت دارم


                                                                       احمد رضا نبی زاده
                                                                کسی که به صدایش عادت کرده ام
                                                            تقدیم به خاکستری ترین دختر معصوم دنیا
نظرات 7 + ارسال نظر

سلام.
می دونم ۱۶ سال واسه خيليا سنی به جز سن سر به هوايی نيست و يکی هم مثل همونی که شما گفتين زير بار زندگی کمرش داره خم می شه!
اما اسم من هم از سر بی دردی نيست.
من هم خيلی سختی کشيدم شايد خيلی بيشتر از اونی که يه آدم ۱۸ ساله ی معمولی بايد تحمل کنه.
اسمی که من انتخاب کردم به خاطر اينه که من سادگی و پاکی و سختی دنيای بچه ها رو دوست دارم و با همه سختی ها و سنم سعی می کنم هيچ وقت فراموششون نکنم!

سلام دوست عزیز مطالب قشنگی نوشته بودی.موفَق بشی.به من هم سر بزن

هپلی 1 بهمن 1383 ساعت 11:33 http://happali.blogsky.com

سلام همسایه
حرفی واسه گفتن نذاشتی

یاحق

[ بدون نام ] 1 بهمن 1383 ساعت 14:16

اول سلام
من از جنس احساسم برای تو بهشتی خواهم ساخت
من عاجزانه می گویم که به عشق تو نیازمندم
من هنوز به بارگاهی نرسیده ام
که عشق ببخشم وجانم عشق طلب کند



من تو رادوست دارم و از قلب سرخ تو


به قلب آبی آسمان می رسیم

علی 3 بهمن 1383 ساعت 05:42 http://www.jahrom.blogsky.com

خیلی خوب بوب
موفق باشی

عرفان 4 بهمن 1383 ساعت 03:03

سلام
یک مرخصی می خواستم بگیرم با اجازت.
اگر لطف کنی خیلی ممنون می شم.
به مدت ۵ یا ۶ ماه.
البته مرخصی با حقوق باشه بهتره.
مرخصیم هم جنبه اجبار داره ویلا از تنبلی نیست
ما بی معرفت نیستیم
بهت سر می زنم.
موفق باشی. بای

شاهین 14 بهمن 1383 ساعت 22:23 http://soushians-band.blogsky.com/

سلام واقعا وبلاگ زیبا و با احساسی دارید بهتون تبریک میگم اگر ممکنه وبلاگ ما را هم ببینید و برای بقیه دوستان لینک کنید منم لینک شما را در وبلاگم قرار میدهم با تشکر.
شاهین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد