دیگه از شور هر گریه نمی گریم . دیگه با شوق هر خـنده نمی خندم

من از بیهوده موندم خسته ام خسته. هوای رفتن و رفتن به سر دارم

می رم هـمراه کـولی هـای اواره .  به اینـجا و به اونـجا دل نمـی بندم

دوبــاره در سـرم  فکـر سفـر دارم .  هـوای سـرزمـیـن هـای دگــر دارم


نظرات 13 + ارسال نظر
سلام 1 تیر 1384 ساعت 13:48 http://blacksun.blogsky.com

وبلاگ خوبی داری خیلی با شعرهاش حال کردم برام خیلی جالب بود همیشه موفق باشی . با آرزوی سلامتی بازم به وبلاگت سر می زنم.خدانگهدار

سلام
خوب میرید دیگه پشت سرتونم نگاه نمی کنیدااا !
من nightboy رو تعطیل کردم رفتم به این آدرسی که نوشتم ...
امیدوارم ارتباطمون قطع نشه ...
این شعر خیلی قشنگ بود ... حال کردم
یا حق !

مصطفی 2 تیر 1384 ساعت 14:09 http://haker2001.tk

سلام
عزیزم منظورت از امنیت چی هست؟
چی رو باید ثابت کنم؟

سلام
خیلی جالبه امیدوارم بازم بروز کنی تا ما هم بیاییم
موفق باشی

پرستو 2 تیر 1384 ساعت 14:29 http://ice-hell.blogsky.com

سلام
این نینی ی چه قد خوشمله
مثه خودته
از کجا فهمیدی من هنوز گوچیکم ؟
بیازم پیشم بیا

رضا 2 تیر 1384 ساعت 14:45

سلام
امیدوارم همیشه سلامت باشی
دوست عزیز به نظر بنده شاید این احمدی نژاده بدرد هم نخوره هر چند شواهد و قرائن می گوید که روحیه نو گرایی و عوض کردن مسئولینی که ما هیچ از اونها ندیدیم توش هست.
یعنی پر انرژی هست و جوانگرا(مدیر جوان، نه کارگر و کارمند جوان)
ولی هاشمی که 16 سال چیزی نداشته آخر عمری هم کسی امکان نداره انرژی بگیره اگر هم گرفته برای پست و مقام البته شاید (نه قطعا ) هست. اگه بیاد چی داره بگه ؟؟ دوباره 4 سال دیگه مثل بقیه اگه تازه 8 سال نشه.
ول اگر به این احمدی نژاد رای بدیم(که حسن ظن بیشتری حداقل در مورد شخصیتش هست الکی نگیم ریاکاره اگه اینو بگیم در مورد من و تو هم می تونیم بگیم در مورده همه میشه گفت) بهش رای می دیم اگر خدای نکرده نتونست (که از اون یکی تازه یه جورایی، همه می دونن بهتره ) می گیم دیگه این نظام بدرد ما نمی خوره و باید ساختار نظام برچیده بشه ..........
الکی واسه تبلیغات نیست و خرابش کردن اون یکی هم نباشه
نمی گم عالیه. میگم همه ترسیدن منافعشون به خطر بیوفته ما که نه پستی داریم و نه خطایی داریم و همه ایران را می پرستیم و براش هر کاری می کنیم (جز آنهایی که منافعی دارند).
چکیده حرف من اینه که تکلیف اونه مشخصه این یکی باید میدون داد فکر کنم این ویرانه مملکت ما رو بهتر کنه. در مورد آزادی هم برید حرفاشو بخونید اگه چیز بدی دیدید نه اینکه تبلیغاتو گوش کنید .
هر چی خدا بخواد ما با اندیشه ساختن وطن اومدیم ائنا رو هم نمیدونیم 100 درصد..........

اگه بی ربط یه وبلاگ شما بود ببخش

آوا 2 تیر 1384 ساعت 18:16 http://www.nesfe.blogsky.com

* همه چیز از یاد آدم میره مگه یادش که همیشه یادته*
سلام . مرسی از اینکه به من سر زدی .. امیدوارم موفق باشی ....

سلام از اینکه بهم سر زدی ممنونم
بعد هم تو آخر سر مرد یخی هستی یا girl
من جواب کامنتت رو دادم برو یه سری بزن
آهان راستی من هم خیلی دوست دارم از این شهر برم میفهمی که چی میگم از زندگی یک نواخت بدم میاد

سلام دوست من:
راستش امروز فقط اومدم عذر خواهی و این کامنت رو برای همه می نویسم. از این که همیشه به من سر میزنید و نظرتون رو هم میگید من رو واقعا شرمنده خودتون می کنید٬ ببخشید اگر نمی تونم زیاد بهتون سر بزنم یا کامنت بذارم٬ سرم خیلی شلوغه٬ به هر حال عذر می خوام و جبران می کنم.
همیشه سبز باشید...

بی آشیانه
http://eshghyahavas.blogsky.com
eshghyahavas@yahoo.com

خیلی قشنگه وبت ... مخصوصا عکس بالا .. هوای سرزمین دگر هم ممکنه خوب باشه ... امتحان کن

ساجده 4 تیر 1384 ساعت 11:57 http://www.saba.blogsky.com

قشنگ بود موفق باشی

خ 10 شهریور 1384 ساعت 12:48

[ بدون نام ] 10 مهر 1384 ساعت 01:15

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد