از صدای ریزش باران بیدار شدم
به زیر باران رفتم تا وضو بگیرم و بخواهم که بدی هایم را بشوید
سپس که پاک شدم به اسمان نگاه کنم و به سوی خدا لبخندی بزنم
تا کوچکترین فاصله ی بینمان نابود شود
و با هم زیر باران قدم بزنیم

ولی انگار باران ها نیاز است تا گناهان گذشته ام پاک شوند
و هنوز انگار لیاقت زیر باران با تو بودن را ندارم


مردیخی-تهران

تقدیم به دختر خاکستری

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام من محمد جواد معروف به دی جی جواد من از وب شما دیدن کردم و بسیار جالب بود وب شما بسیار ساده وزیبا است وآدم حال میکنه میره توش ولی از شما خواهش میکنم که وقتی وارد وب من شودید نظر بدهید وانتقاد کنید با تشکر دی جی جواد می خواهم با شما توادل لگو ویا لینک کنم. یک دوست خوب برای شما؟ خداحافظ
I AM D.J JAVAD
I liven mashhad
من اهل مشهد ونیمچه رگی هم در گناباد...به وب من سفر کنی
WWW.MASHHAD20.BLOGSKY.COM فارسی
WWW.JAVADBBC.BLOGSKY.COM انگلیسی
WWW.JAVAD2003.BLOGFA.COMفارسی

گلی جون 24 مرداد 1384 ساعت 13:25

بارون لیاقت ما رو نداره بابا!!!

صبا 24 مرداد 1384 ساعت 16:43 http://kouli.blogskly.com

دلم باران می خواهد
از همان بارانهایی که بوی بابونه و عشق می دهند...
از این بارانهای دروغی نه...
یک باران بارانی .
از همان ها که بغض می آورند و گریه ات می اندازند...
دلم هم بارانی شده است..!!!

سلام.
ممنونم که پیشم اومدی.منم از آشنایی باهات خوشحالم.
خوشحال میشم بازم حضورت رو ببینم.

بسی لذت بردیم. و اما آیا با گرفتن وضو و رو کردن به خدا او گناهانمان را میبخشد

غریبه 25 مرداد 1384 ساعت 02:29 http://www.matroud.com

کاش میتوانستی باران را به کسی تقدیم کنی. کاش میشد عشق هدیه گرفت...

ساجده 25 مرداد 1384 ساعت 17:31 http://www.saba.blogsky.com

خدا خیلی مهربونه

فقط کافی ما بخوایم از طرف خدا خیالت راحت

خدا هیچ کس و از در خونش نمی رونه

باور کن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد