نامه ای به رئیس جمهور امریکا

همه فراموش کردن رفت

خودشون هم یادشون رفت که مردن

من بیدارم.  لحظه شماری می کنم

منم خجالت می کشم بگم هموطن هام ۱۰۰ نفری توی یک هواپیمای باری حمل می شن

خجالت می کشم بگم هر باری که سوار هواپیمای ۴۰ سال پیش می شم می ترسم

ولی تو چه جوری روت می شه به مجسه ازادی نگاه کنی؟

این همون دموکراسی مردم سالارانست عزیزم؟

مجسه ازادی حرمت داره کوچولو

چون تو حال نمی کنی هموطنان من باید همچنان با بدن کباب شده خاک شوند؟

چرا کسی تو را متهم نکرد ?

ما هم A380  را دوست داریم

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام عزیز ...

انگار از دل من حرف زدی ...

بار اولی هست گه به لاگت میام ... امیدوارم که همیشه همینطور بنویسی ...

ماهی دودی 26 آذر 1384 ساعت 14:18 http://mahidoodi.com

جورج دبلیو بوش هم با همین هواپیمای باری سفرهایی رو انجام داده! هواپیمای سی ۱۳۰ هرکولس یه هواپیمای استراتژیکه! صبر کن تا کمیته تحقیق علت اصلی سقوط رو اعلام کنه

خوبه حد اقل شما نگفتی تقصیر خلبانه ... قبل از شما اولین نفری که به فکر امریکایی ها افتاد خاتمی بود ! همه حق داریم ... ولی حق مردن ! وقتی این حق را با بی لیاقتی ازمان بگیرند ... ای بابا ... راستی ! سلام یادم رفت ... به ما سر بزن . هندونه شب یلدا داریم !

گلی جون 28 آذر 1384 ساعت 19:32

انقدر آدم های دیگه ای دوروبرمون هستن برای متهم کردن که.....

سلام عزیز ...

ممنون که بهم سر زدی ...

جواب سوال شما رو هم دادم ...

اگه شعری از خودم باشه حتما زیرش اسمم ( رضا ) رو می

نویسم ...

آپ کردی ... خبرم کن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد